Košarica
0.00 €

POGOJI POSLOVANJA

 

 

 

Ti Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med  podjetjem Izdelava igrač »Domače igrače« in izobraževanje, Primož Rojc s.p. (v nadaljevanju »Primož Rojc s.p.« ali »mi« in podobne izpeljanke) in vami. Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu https://www.domaceigrace.si (v nadaljevanju »spletno mesto« ali »spletna trgovina«), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino prodajne pogodbe med vami in nami glede kupljenih izdelkov.

 

Zavezujejo vas Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Na začetku postopka nakupa vas bomo posebej opozorili na Pogoje poslovanja in vas prosili, da potrdite, da ste z njimi seznanjeni in da se z njimi strinjate.

 

 

  1. Podatki o podjetju

 

Firma:Izdelava igrač »Domače igrače« in izobraževanje, Primož Rojc s.p.
Skrajšana firma:Primož Rojc s.p.
Sedež:Ilirska Bistrica
Poslovni naslov:Dolnji Zemon 16, 6250 Ilirska Bistrica, Slovenija
Matična številka:9005625000
Davčna številka in ident. številka za DDV:52173470

Nismo zavezanec za plačilo DDV.

Elektronski naslov:primoz@domaceigrace.si
Telefonska številka:031 329 364

S spletno trgovino upravlja Primož Rojc s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

 

  1. Ponudba in cene izdelkov na spletnem mestu

Vsebina spletnega mesta in ponudba izdelkov na njem se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene izdelkov. Slike izdelkov so simbolične. Narava poslovanja preko spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila, izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru vas bomo o tem obvestili.

Vse cene izdelkov so v evrih (EUR).

Cene določenih izdelkov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.

Na spletnem mestu vam občasno prikažemo tudi razne akcijske ponudbe in promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljavite z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa (glejte točko 3 spodaj).

Izdelki na spletnem mestu so primerno varnostno označeni.  

Količino izdelkov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupite, lahko kadar koli omejimo. Izdelkov ne smete kupovati z namenom, da bi jih preprodajali naprej z namenom ustvarjanja dobička in je takšna preprodaja ali druga uporaba z namenom ustvarjanja dobička prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje izdelkov ali drugih vsebin na spletni strani.

 

  1. Kakšen je postopek nakupa na spletnem mestu?

 

  • Izbira izdelkov in košarica

V spletni trgovini izberite izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete dalje ali pa s klikom na gumb »Prikaži košarico« oziroma desno zgoraj na ikono nakupovalnega vozička odprete vsebino košarice. Nakup zaključite s klikom na »Nadaljuj na blagajno«.

  • Sprememba količine in odstranitev izdelkov iz nakupovalne košarice

Če ste se zmotili ali si premislili glede količine izdelkov, jo lahko preprosto popravite ali izdelke odstranite tako, da kliknete na gumb »Prikaži košarico« oziroma desno zgoraj na ikono nakupovalnega vozička. Količino izdelkov popravite z vpisom pravilne številke/količine ali s klikom na +/- in s potrditvijo s klikom na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek odstranite s preprostim klikom na križec ob izdelku.

  • Unovčitev kode za popust

Veljavno kodo za popust lahko unovčite z vpisom v polje »Koda kupona« in s potrditvijo s klikom na gumb »Unovči kupon«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oziroma naročila.

  • Nadaljuj na blagajno

Postopek nakupa nadaljujete s klikom gumba »Nadaljuj na blagajno«. Za zaključek naročila morate izpolniti naslednja polja:

  • Podatki plačnika: v obrazec je potrebno vpisati zahtevane podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka:
    • če opravljate nakup kot potrošnik: ime, priimek, naslov, kontaktna telefonska številka in e-poštni naslov;
    • če opravljate nakup kot podjetje:
  • Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika, kliknite na gumb »Dostavi na drug naslov?« in vnesite poseben naslov za dostavo.
  • Če želite svojemu naročilu dodati morebitne opombe, te vpišite spodaj v razdelek »Opombe o vašem naročilu«.
  • V istem koraku izberite način dostave.
  • V istem koraku izberite način plačila.
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki jih lahko preberete s klikom na povezavo.

 

  • Pregled naročila

Pred oddajo naročila bodo na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preverite in po potrebi popravite: seznam izdelkov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, cene izdelkov, strošek poštnine, način plačila, skupni strošek za plačilo in podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih izdelkov ali njihove količine lahko popravite tako, da se z ukazom »nazaj« v brskalniku vrnete v nakupovalno košarico in tam uredite spremembe. Prav tako boste ob pregledu lahko preverili vnesene podatke in morebitne napake pri vnosu podatkov po potrebi popravili. Sistem vas bo že sproti vidno opozoril, če bi pozabili izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisali neustrezno obliko podatka.

 

  • Zaključek naročila

Naročilo bo oddano, ko boste kliknili na gumb ”Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše besedilo »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto«.

 

  • Obvestila o naročilu

 

  • Obvestilo o prejemu naročila:

 

Obvestilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja predstavlja vsebino pogodbe med vami in nami – obvestilo boste imeli v svojem e-poštnem predalu, Pogoje poslovanja pa si lahko shranite v formatu PDF s klikom na povezavo v 15. točki teh Pogojev poslovanja.

 

  1. Kdaj je sklenjena prodajna pogodba?

Prodajna pogodba med vami in nami je sklenjena, ko na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejmete obvestilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za vas kot kupca.

Prodajno pogodbo predstavlja obvestilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja.

Obvestilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku Primož Rojc s.p.

 

  1. Plačilo in izdaja računa

Na voljo imate štiri načine plačila:

  • bančno nakazilo,
  • plačilo preko PayPal,
  • plačilo preko PayPal credit card
  • plačilo po povzetju.

Pri plačilu po povzetju vam dostavna služba (pogodbo imamo sklenjeno s Pošta Slovenije in GLS) obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva. Najnižji znesek, ki si ga dostavna služba obračuna, je 1,90 EUR.

V primeru, da ste izbrali plačilo preko PayPal, mora biti plačilo izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdite nakup, če ste izbrali bančno nakazilo pa najkasneje v 5 delovnih dneh od prejema predračuna. Če iz kakršnega koli razloga vaše plačilo za izdelke ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 5 delovnih dneh v primeru plačila preko bančnega nakazila) po prejemu obvestila o potrditvi naročila, se šteje prodajna pogodba za razvezano. O tem vas bomo obvestili na vaš elektronski naslov.

Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo, razen v primeru plačila po povzetju, pričeli po prejemu plačila.

Račun za opravljen nakup vam bomo poslali na vaš elektronski naslov ali pa ga boste prejeli ob dostavi.

 

  1. Dostava izdelkov

Izdelke odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena prodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za izdelke.

Naročila dostavljamo v vse države Evropske unije (EU). V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo izdelki dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.

Strošek dostave po Sloveniji je 4,50 EUR. Strošek dostave po drugih državah članicah EU je 6,00 EUR. V primeru, da vam dostavna služba ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želeli prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, vam lahko nastanejo dodatni stroški ob vročitvi.

Predvideni čas dostave po Sloveniji je 3-8 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku). Predvideni čas dostave v drugih državah članicah EU je 10-14 delovnih dni.

Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Dolnji Zemon 16, 6250 Ilirska Bistrica, Slovenija na delovne dni, ob predhodnjem dogovoru po telefonu (031 329 364). Za prevzem potrebujete številko naročila in potrdilo o plačilu.

Nadstandardna dostava in dostava zunaj EU sta možni le ob predhodnem dogovoru.

 

  1. Vaša pravica, da odstopite od pogodbe, če ste potrošnik

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do pravic iz te točke.

Imate pravico, da nam v 14 dneh od dneva, ko prejmete izdelek, sporočite, da odstopate od prodajne pogodbe. Če ste z enim naročilom naročili več izdelkov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmete oziroma prevzamete zadnjega od izdelkov. Za odstop ne rabite navesti nobenega razloga. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe nam sporočite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe, na e-naslov: oto.primoz@gmail.com.

Za odstop od prodajne pogodbe lahko uporabite tudi obrazec, ki vam je na voljo tukaj, ki ga pošljete na prej navedeni e-naslov.

V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti izdelek pošljite po pošti na naslednji naslov: Primož Rojc s.p., Dolnji Zemon 16, 6250 Ilirska Bistrica, Slovenija.

Do trenutka odstopa od pogodbe izdelkov ne smete neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opravite ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če bi se vrednost izdelkov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov, odgovarjate za takšno zmanjšanje vrednosti vi.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelek nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da ste nam pravočasno vrnil izdelek oziroma izdelke, če ga/jih pošljete pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov dostave v primeru, če boste izbral nestandardno dostavo, ki za nas ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave) bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pridržujemo si pravico, da zadržimo vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka oziroma izdelkov ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste izdelek oziroma izdelke poslali nazaj.

Če ste kupili izdelke, ki tvorijo komplet, lahko odstopite od pogodbe le za celoten komplet.

Pravice iz te točke 7 ne veljajo za izdelke, izdelane po vaših navodilih oziroma prilagojene vašim osebnim potrebam.

Pravic iz te točke 7 nimajo potrošniki, ki ne prihajajo iz držav članic EU ali EGP.

 

  1. Neskladnost izdelkov

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do varstva iz naslova neskladnosti izdelkov iz te točke.

  • 8.1 Kdaj je izdelek neskladen?

Izdelek je neskladen, kadar:

  • ni skladen s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
    • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
    • ni primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
    • ni dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi; ter
    • ni posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
  • ni dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel in
  • ni take količine ter nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup izdelka.

 

  • 8.2 Kako se preverja ustreznost izdelka?

Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

  • 8.3 Kako uveljavite neskladnost izdelka?

Svoje pravice iz naslova neskladnosti izdelka lahko uveljavite, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu o neskladnosti morate natančno opisati neskladnost in nam omogočiti, da izdelek pregledamo.

Ne odgovarjamo za neskladnosti, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar vam je bil  izdelek izročen. Šteje se, da je neskladnost na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve.

Če ste nas pravilno obvestili o neskladnosti, imate pravico zahtevati, da:

  • brezplačno vzpostavimo skladnost izdelka, tako da ga popravimo ali zamenjamo;

oziroma, če tega ne naredimo v razumnem roku, imate pravico:

  • zahtevati, da znižamo kupnino v sorazmerju z neskladnostjo; ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru lahko kot potrošnik od nas zahtevate povrnitev škode, ki nastane zaradi uveljavljanja upravičenega jamčevalnega zahtevka glede neskladnosti izdelka.

Razumni rok za popravilo oziroma zamenjavo je 30 dni, od trenutka, ko ste nas obvestili o neskladnosti. Rok se lahko podaljša, na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Kljub zgoraj navedenemu vrstnemu redu zahtevkov lahko od pogodbe odstopite takoj, če se neskladnost izdelka pojavi v 30 dneh od dobave izdelka.

Od pogodbe ne morete odstopiti, če je neskladnost zgolj neznantna.

Če obstoj neskladnosti na izdelku ne bo sporen, bomo vaši zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj neskladnosti na izdelku sporen, vam bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu vaše zahteve pisno odgovorili na vašo zahtevo in pojasnili naše stališče.

Več informacij o vaših pravicah iz naslova neskladnosti izdelka lahko najdete v 71.-87. členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Zakon o varstvu potrošnikov (pisrs.si)

 

  1. Varovanje osebnih podatkov

Varovanje vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Vse o varovanju vaših osebnih podatkov najdete v naši Politiki zasebnosti.

 

  1. Omejitev in izključitev odgovornosti

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posredujete v okviru spletnega mesta, ste odgovorni sami in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršne koli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov.

Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcije PayPal ali drugih funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo.

V zvezi s ponujenimi izdelki ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen vas. V razmerju do vas smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi vam nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihrankov ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena.

 

  1. Uporaba prava

Za te Pogoje poslovanja, prodajno pogodbo in razmerja med vami in nami se uporablja slovensko pravo, razen v primerih, ko se morajo po zakonodaji EU poleg slovenskega prava uporabiti tudi varstvene potrošniške določbe prava druge države.

 

  1. Pritožbe in reševanje sporov

 

  • 12.1 Pritožbeni postopek

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.

V primeru kakršnih koli težav nas prosim kontaktirajte po elektronski pošti na oto.primoz@gmail.com, preko katerega lahko oddate svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko vaše pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti.

  • 12.2 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo Spletno reševanje sporov | Evropska komisija (europa.eu)

 

  1. Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini https://www.domaceigrace.si, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet naših avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ali pravic naših partnerjev. Brez izrecnega predhodnega pisnega našega soglasja, jih ne smete na noben način razmnoževati, javno prikazovati ali kakor koli drugače uporabljati.

 

  1. Obvestilo o izdaji računa

  1. Želite shraniti besedilo Pogojev poslovanja?

Pogoje poslovanja si lahko prenesete in shranite tudi v PDF obliki: Pogoji poslovanja v PDF obliki